دفاع مالیاتی چیست؟ تنظیم لایحه دفاع مالیاتی

دفاع مالیاتی چیست؟ تنظیم لایحه دفاع مالیاتی

 

مالیات امروزه در دولت ها امری انکار ناپذیر است. دولت ها به منظور تأمین هزینه‌های مختلف عمومی به مالیات دهنده (یک شخص حقیقی یا حقوقی) دریافت می‌شود. عدم پرداخت، به همراه فرار یا مقاومت در برابر مالیات، طبق قانون مجازات می‌شود. بنابراین مالیات امری است که نمیتوان از زیر بار آن شانه خالی کرد. بنابراین افراد باید با آگاهی بیشتری نسبت به پرداخت مالیات عمل کنند ، تا حقی از ان ها ضایع نشود. بنابراین احتیاج است از علم و تجارب افراد متخصص در این زمینه نظیر وکلای مشاوران مالیاتی استفاده کرد تا متحمل ضرر و زیان نشوند

 

دفاع مالیاتی چیست؟

 به مشاوره و پیگیری تمام امور مالیاتی با تنظیم لوایح متناسب با قانون و مقررات سازمان مالیاتی، دفاع مالیاتی گفته می‌شود. در وکالت امور مالیاتی و تنظیم لایحه دفاع مالیاتی آگاهی از بندها، تبصره‌ها و ماده‌های قانون کشور ضروری است و علاوه بر کارشناسان و بازرسان مالیاتی، مودیان نیز برای کاهش زیان‌های مالیاتی باید با قوانین کشور و نحوه محاسبه مالیات آشنا باشند. یکی از مهمترین مواردی که اکثر مودیان مالیاتی نسبت به آن آگاه هستند، اجازه قانون به آن‌ها برای اعتراض به مالیات تعیین شده است. اگر شخصی نسبت به میزان عوارض تعیین شده اعتراض داشته باشد، می‌تواند طی مدت ۳۰ روز پس از ابلاغ برگ تشخیص، به سازمان‌های مربوطه اعتراض کند.

 

 

شرایط دفاع مالیاتی:

هر زمان که برگ تشخیص مالیاتی صادر گردد و به مودی مورد نظر ابلاغ شود، در صورت اعتراض به این رای می توانید تا مدت زمان 30 روز از تاریخ ابلاغ نسبت به رسیدگی مجدد، همراه با وکیل خود به اداره امور مالیاتی مراجعه کنید و درخواست رسیدگی مجدد را داشته باشید.

 

مالیات امروزه در دولت ها امری انکار ناپذیر است .دولت ها به منظور تأمین هزینه‌های مختلف عمومی به مالیات دهنده (یک شخص حقیقی یا حقوقی) دریافت می‌شود. عدم پرداخت، به همراه فرار یا مقاومت در برابر مالیات، طبق قانون مجازات می‌شود. بنابراین مالیات امری است که نمیتوان از زیر بار آن شانه خالی کرد .بنابراین افراد باید با آگاهی بیشتری نسبت به پرداخت مالیات عمل کنند ، تا حقی از آن ها ضایع نشود. بنابراین احتیاج است از علم و تجارب افراد متخصص در این زمینه  نظیر وکلای مشاوران مالیاتی استفاده کرد تا متحمل ضررو زیان نشوند. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین راهکارها را توسط کارشناسان و وکلای موسسه حسابداری کیمیا تراز سیراف دریافت نمایید.

 

خدمات وکالت امور مالیاتی قابل ارائه توسط وکلای مالیاتی

  • طرح دعاوی مالیاتی از جمله : مالیات بردارمد،مالیات بر ارزش افزوده ،مالیات بر ارث ,مالیات بر سرقفلی ،مالیات بر نقل وانتقالات املاک و..
  • مشاوره مالیاتی شرکت ها و اصناف
  • مشاوره کاهش جرائم مالیات عملکرد و ارزش افزوده
  • آنالیز و بررسی سیستم مالیاتی و ارائه راهکارها و نقشه راه مالیاتی کسب و کار شما
  • مشاوره تخصصی در زمینه انعقاد قرارداد از لحاظ مالیاتی
  • راهنمایی در نحوه انجام امور اداری مربوط به ادارات امور مالیاتی کشور
  • راهنمایی در حل مشکلات قانونی مالیات
  • راهنمایی در نگارش و تنظیم لایحه دفاعی برای هیئت های حل اختلاف مالیاتی
  • راهنمایی در نحوه تنظیم اظهار نامه مالیاتی
  • راهنمایی در نحوه تنظیم فهرست خرید و فروش های فصلی

 

 

پیشنهاد می شود مقاله وکیل مالیاتی کیست را هم مطالعه کنید

 

 

مشاوره مالیاتی: مشاور مالیاتی جهت مشاوره مالیاتی  کنار شماست تا استرس و فشار روانی سازمان امور مالیاتی بر دوش شما نباشد.مشاوران هم مانند پزشکان هستند بنابراین در انتخاب وکیل با دقت وتوجه بسیاری داشت.
مودی برای اثبات ادعایش مجبور است تمامی مدارک خود را در اختیار وکیل قرار دهند و گاهی نیز یرخی از اسرارش را فاش میکنند .بدون تردید هیچ اقدامی به اندازه داشتن اعتماد و اطمینان کافی به یک وکیل و مشاور حقوقی مهم نیست.

>
آموزش صفر تا صد نرم افزار هلو
آموزش انواع ثبت های حسابداری
آموزش کاربرد اکسل در حسابداری
آموزش صفر تا صد نرم افزار رافع
آموزش حسابدار تا مدیر مالی
سریعترین راه ورود به بازار کار حسابداری

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید