سوگندنامه حسابداری چیست؟

سوگند نامه حسابداری چیست؟

 

سوگندنامه حسابداری ، مهم‌ترین میثاق اخلاقی اشخاص حرفه‌ای، با حرفه است. هدف این پژوهش، تدوین سوگندنامه اخلاقی حسابداران ایران است. در این راستا با استفاده از "روش آرشیوی" سوگندنامه‌های حرفه‌های مختلف از جمله سوگندنامه حسابرسان کنیا، سوگندنامه حسابداران تگزاس، سوگندنامه حسابداران آفریقای جنوبی، سوگندنامه حسابداران ایرلند، سوگندنامه ژنو، سوگندنامه ام‌بی‌ای، سوگندنامه مدیران دانشگاه، سوگندنامه اقتصاددانان، سوگندنامه بانکداران هلندی، سوگندنامه امانتداری انجمن ملی مشاوران مالی شخصی، سوگندنامه بقراطی مالی، سوگندنامه مالی و بانکداری و سوگندنامه مدیران دارایی مورد بررسی و "تحلیل محتوا" قرار گرفت 

 

داستان سوگند نامه ….

همانطوریکه میدانید در رشته های تعهد آور مانند پزشکی و حقوق و … افراد پس از فارغ التحصیلی سوگند نامه ای را قرائت می کنند مبنی بر اینکه مسئولیت شغلی رشته ای که  در آن تحصیل کردند را به نحو احسن انجام دهند. در حسابداری هم شما با چند اصل مهم آشنا می شوید . اصولی که رازداری را به خوبی آموزش می دهد اما شما هیچوقت سوگند یاد نمی کنید. داستان از این قرار است که ما در همایش موفقیت در حسابداری یک ابتکار جالب برای اولین بار برنامه ریزی کرده ایم و آن اینکه به اتفاق شرکت کنندگان سوگند نامه حسابداری را با صدای بلند قرائت می کنیم . سوگندنامه ای که شاید یکبار برای همیشه خواند ه شود ولی داخل آن تمام مواد و متریال وجدان، انگیزه ، اطلاعات کاربردی، اخلاق حرفه ای ، برنامه سعی و تلاش، مرام و معرفت ، روابط و خانواده و بالاخره خیلی از موارد مهم دیده می شود.

تمامی شرکت کنندگان در حضور دوستان حرفه ای خود این سوگند را می خورند که هرگز…….. و حتما………و خیلی زود…….. به گفته های خود جامعه عمل بپوشانند.

اگر شما به خودتان و توانمندیهای خودتان ایمان و باور نداشته باشید دیگر نباید خیلی انتظاری از بازار و کار و حتی دوستان خود داشته باشید و اگر شما به خودتان ایمان دارید نباید دلواپس عقب افتادن از دیگر همکاران خود در بازار کار باشید چرا که می دانید و آگاهی دارید با بروزرسانی و تقویت خود خیلی سریع به موفقیت های مثال زدنی خواهید رسید.

 

 

 

پیشنهاد می‌شود مقاله حسابداری چیست را مطالعه کنید

 

 

 

ورود ممنوع

ورود ممنوع این همایش برای دوستانی است که صرفاً تمامی آرزوهایشان در کارمندبودن و استخدام شدن رقم می خورد و حرکت روبه رشد آنها فقط تغییر جایگاه در آن مجموعه است. در این همایش بهترین کارمندان کشور از کم رنگ شدن تمایلات خود برای همکاری در آن مجموعه صحبت می کنند در مقابل از علاقمندی شدید خود و برنامه ریزی مستمر برای اجرای کار مستقل صحبت خواهند کرد. در این همایش همه باهم دوست هستند و یک همایش خشک و کسل کننده و تبلیغاتی نیست . همه از هدفهایشان حرف می زنند و ما هم به کمک کارشناسان سعی در جهت دهی انتخاب آنها داریم. هر فردی از تجربیات خود سخن می گوید و در نهایت سوگندنامه که اصلی ترین شرط فعالیت در حوزه حسابداری است، قرائت می شود.

>
آموزش صفر تا صد نرم افزار هلو
آموزش انواع ثبت های حسابداری
آموزش کاربرد اکسل در حسابداری
آموزش صفر تا صد نرم افزار رافع
آموزش حسابدار تا مدیر مالی
سریعترین راه ورود به بازار کار حسابداری

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید