قیمت گذاری پروژه حسابداری چگونه انجام می‌شود؟

 

کار حسابداری معمولاً شامل پروژه‌های کوچکی است که در یک مقطع زمانی مشخصی انجام می‌گیرد. پروژه حسابداری با توجه به موقعیت‌های حساس شرایط اقتصادی، بازار خوبی دارند. پروژه‌های حسابداری در ادامه می‌توانند نقطه عطفی برای دریافت پروژه‌های جدیدتر و بزرگ‌تر باشند. بنابراین اگر بتوانید برای دریافت کار حسابداری به شکل موفق عمل کنید، به مرور قادر خواهید بود به جایگاه خوبی در این عرصه دست پیدا کنید و به یک برند در رشته حسابداری تبدیل شوید. نکاتی برای موفقیت در حسابداری وجود دارد که با رعایت کردن آن‌ها پروژه‌های حسابداری خود را به خوبی انجام خواهید داد.

امروزه افراد زیادی وجود دارند که با توجه به بازار داغ رشته حسابداری مایل هستند تا با ورود به آن برای خود اعتباری دست و پا کرده و به موفقیت دست پیدا کنند. با این حال نکته‌ای که وجود دارد این است که برای موفقیت نیاز به تلاش و کسب تجربه در این رشته دارید. آنگاه می‌توانید به مرور زمان به موفقیت مطلوب خود دست پیدا کنید و در نتیجه صاحب اعتبار در بازار شوید.

با این حال لازم است انتخاب‌های درستی داشته باشید و فرایند کاری را به صورت صحیح اجرا کنید.

 

چگونه انتخاب درستی داشته باشیم؟

قیمت گذاری پروژه حسابداری و اجرای صحیح آن نیاز به انتخاب‌های صحیح دارد. به این دلیل که اگر پروژه‌هایی را انتخاب کنید که برای شما و یا شرکتتان توجیه اقتصادی ندارد، نه تنها سود نخواهید کرد بلکه ممکن است متحمل ضرر شوید. هر چند در ابتدا برخی از این پروژه‌ها می‌تواند برای کسب تجربه بیشتر به شما کمک کند. بسیاری از مدیران شرکت‌ها و موسسات برای کار حسابداری خود نیاز به یک کارشناس و مجری حسابداری دارند. با این حال برای آنکه بتوانید چندین پروژه را به طور همزمان مدیریت کنید و انتخاب‌های درستی داشته باشید لازم است نکاتی که در این باره وجود دارد را رعایت نمایید.

 

قیمت قابل قبول چیست؟

فرض کنید شما بعد از یک پروسه خیلی سخت ، قراری با مدیر عامل یک شرکت در رابطه با اجرای پروژه می گذارید . حالا بعد از حال و احوال و توضیحات جلسه که در اینجا به آن نمی پردازم ، زمان قیمت گذاری بر روی کار می رسد. اولین و بزرگترین اشتباه حسابداران ، موکول کردن قیمت گذاری به جلسات بعدی می باشد. این حرکت دقیقاً کار شما را غیر عملیاتی می کند ، شاید در موارد خیلی خاص و شرکتهای بزرگ ، برگزاری جلسات مستمر منتهی به یک قرارداد خیلی خوب شود ، ولی این دلیلی بر عمومیت این کار نیست. شما باید بتوانید در همان جلسه و ملاقات اول قیمت گذاری را به سرانجام برسانید.

اولین ذهنیتی که یک مدیر در عدم قیمت گذاری در جلسه اول از شما تصور می کند، ناتونی در استقلال فردی از جانب شما خواهد بود. یعنی شما در این جلسه قادر به قیمت گذاری نیستید و حتماً باید با یک بالاسری مشاوره کنید. بهترین حالت در موفقیت شما قیمت پیشنهادی است . حالا تازه رسیدیم به ابتدای سخن ، اینکه چگونه قیمت دهید !

 

مکانیزه کردن تخصص

لازم است دانش و تخصص شما مشکلات مالی شرکت‌ها و کارفرمایانی که با موارد مالی دست و پنجه نرم می‌کنند را برطرف کند. بنابراین اگر حسابدار عمومی باشید شاید نتوانید از پس این چالش‌ها به خوبی بر آیید، اما حسابداران تخصصی با دانش و تجربه‌ای که سال‌ها در طی کار به دست آورده‌اند می‌توانند این نگرانی‌ها را یکی پس از دیگری برطرف کنند. به عنوان مثال ممکن است یک شرکت متحمل جریمه‌های مالیاتی ارزش افزوده شده باشد و قبل از مراجعه به دادگاه برای بررسی حل اختلاف خود نیاز به مشاوره داشته باشد. اگر بتوانید مشکل را برطرف کنید شما یک حسابدار متخصص هستید. از طرف بسیاری از شرکت‌ها در پایان سال مالی به منظور بستن حساب‌ها و صورت‌های مالی خود اقدام می‌کنند. این مورد یکی دیگر از پروژه‌هایی است که می‌توانید به آن به عنوان یک کار حسابداری نگاه کنید.
با توجه به پیاده سازی روش‌ها و قوانینی که از آن‌ها اطلاع دارید می‌توانید از خدمات حسابداری و مشاوره‌های مربوط به هر مسئله را ارائه کرده و با توجه به کاری که انجام می‌دهید اعتبار مناسبی در بازار کسب کنید.

 

 

>
آموزش صفر تا صد نرم افزار هلو
آموزش انواع ثبت های حسابداری
آموزش کاربرد اکسل در حسابداری
آموزش صفر تا صد نرم افزار رافع
آموزش حسابدار تا مدیر مالی
سریعترین راه ورود به بازار کار حسابداری

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید